Patong -
Patongin poliisi on takavarikoinut moottoripyörän ja aloittanut oikeustoimet sen jälkeen, kun turisti löydettiin ajamasta ilman voimassa olevaa ajokorttia rannalla.
Patongin poliisi kertoi tapauksesta Phuket Expressille 27. toukokuuta. Partio havaitsi turistin ajavan moottoripyörällä lähellä rantaa yöllä. Tarkastuksen yhteydessä kuljettajalla ei ollut ajokorttia. Viranomaiset aloittivat välittömästi oikeustoimet Thaimaan liikennesääntöjen mukaisesti ja takavarikoivat ajoneuvon.
Poliisi vahvisti, että tapausta ei käsitellä ainoastaan turistia vastaan, vaan myös moottoripyörän omistajaa vastaan. Omistajaa syytetään ajoneuvon kuljettamisen sallimisesta luvattomalla henkilöllä, mikä on rikkomus, jolla on Thaimaan lain mukaan oikeudellisia seuraamuksia.





